Reacties

Reacties 1 - 46 van 46

Naam Reactie Datum
Nancy Verschuren Hoi Saskia, Leuk je verhalen te lezen. Ik ga binnenkort… 22 sep. '11
Celine Sassie! Nu ben je weer in Nederland, niet? Wat een… 23 aug. '09
Podi Aah lieve Sas, wat gaat het allemaal snel zeg, daar!… 13 aug. '09
Podi wie is dat kindje? 13 aug. '09
Podi aaah wat een podi dorpje... Mooie foto ook sas! xx 13 aug. '09
Marèl Sas! Wat weer een leuk verhaal, heb heel hard zitten… 12 aug. '09
Kim Sas!! Wat een verhaal over die geit? Is die verder… 11 aug. '09
Lonneke Fantastisch om te lezen… wat een ander leven dan… 11 aug. '09
Mandy Sas! Ik blijf die geit geweldig vinden! Arm ding in… 11 aug. '09
kim hee sas! Heb je net een berichtje gestuurd via hyves!… 11 aug. '09
Ellen Hoi Saskia. Leuk om al jouw belevenissen op deze manier… 8 aug. '09
Celine Jeetje, Sas! Wat een gave dingen beleef jij daar!… 3 aug. '09
Karin Malaria!? Jeetje, heftig. Maakt de ervaring wel heel… 27 jul. '09
Marèl Lieve Sas, Wat weer een verhaal, grappig van die aap!… 27 jul. '09
Pauline Hey you! Het was echt leuk he, wat een weekend :)… 23 jul. '09
Veronica Hoi Sas, Ik zat laatst aan je te denken: hoe zou Sas… 22 jul. '09
Karin Hi Sas! Een beetje laat, maar nu toch even je blog… 15 jul. '09
lisa lieve sas, wat een verhaal, wel gaaaf hoor! geniet… 4 jul. '09
Kim Heee sas!! Soooo wat een heftig verhaaltje! Ben blij… 29 jun. '09
an Sassefrass!! Ben benieuwd naar je foto's! Heel… 28 jun. '09
Marjolein Sassie! de ideale plek om van je enge beestjes fobie… 28 jun. '09
Ragild aaaaarghh spinnen!!!!! neeeee!!! leuk dat het werk… 28 jun. '09
Meel Wow sassie leuk om te lezen!! Wat doe je veel indrukken… 27 jun. '09
Moemoe Lieve Sas, heb net je verhaal gelezen, vind het een… 27 jun. '09
Fred en Karin Hoi Sas, Geweldig verhaal, een groter contrast met… 27 jun. '09
Marèl sas!wat een leuk verhaal!stuur je deze week een update… 27 jun. '09
Moemoe Lieve Sas, hier met moemoe. Fijn dat je zo goed bent… 27 jun. '09
Kim Hi Sas!! Goed dat je veilig bent aangekomen. Hoop… 23 jun. '09
Annique Hey sas! goed om te horen dat je veilig aangekomen… 22 jun. '09
Joris Hey Sassefras, Succes daar in de rimboe en niet verliefd… 21 jun. '09
Pauline Heey Saskia! Fijn om te horen dat het allemaal goed… 21 jun. '09
Podi Hahaha nou gelukkig riepen ze niet om dat het vliegtuig… 21 jun. '09
Fleur Hee Sas, Wat super fijn dat je goed bent aangekomen,… 21 jun. '09
(Ome)Kees He Sas, Fijn te lezen dat je reis goed verlopen is… 21 jun. '09
Fay Hoi Sas, wat fijn om te lezen dat je veilig aangekomen… 20 jun. '09
Suzanne Hi Sas, Fijn dat je goed bent aangekomen! Spannend,… 20 jun. '09
Ragild hey wat goed! ook van het telefoonnummer.. kan ik… 20 jun. '09
Monique Hoi Sas, Gelukkig goed gearriveerd! Blij dat je je… 20 jun. '09
Marèl Lieve Sas! Leuk verhaal en zo fijn om te horen dat… 20 jun. '09
Lindy Heej! Mooi om te lezen dat je veilig in het Noorden… 19 jun. '09
Fred en Karin Hoi Sas, Vanuit Oman: Fijn te horen dat de bustocht… 19 jun. '09
Mandy Sas! Ik ben heel trots op je in het verre Ghana! Ben… 19 jun. '09
Pino Hej sas, wow wat cool dat je er al bent. Had helemaal… 19 jun. '09
Marjolein Sassie! Al wilde avonturen beleefd?? Veel mooie verhalen… 17 jun. '09
Ragild hi sas, vandaag de eerste keer met je fiets naar sloterdijk… 17 jun. '09
Marèl Sassephras! Super veel plezier in Ghana, ik hoop dat… 15 jun. '09